vineri, 28 septembrie 2012

Statusuri Funny

Yahoo Emoticons


happy :) happy
sad :( sad
winking ;) winking
big grin :D big grin
batting eyelashes ;;) batting eyelashes
big hug >:D< big hug
confused :-/ confused
love struck :x love struck
blushing :"> blushing
tongue :P tongue
kiss :-* kiss
broken heart =(( broken heart
surprise :-O surprise
angry X( angry
smug :> smug
cool B-) cool
worried :-S worried
whew! #:-S whew!
devil >:) devil
crying :(( crying
laughing :)) laughing
straight face :| straight face
raised eyebrows /:) raised eyebrows
rolling on the floor =)) rolling on the floor
angel O:-) angel
nerd :-B nerd
talk to the hand =; talk to the hand
call me :-c call me
on the phone :)] on the phone
at wits' end ~X( at wits' end
wave :-h wave
time out :-t time out
day dreaming 8-> day dreaming
sleepy I-) sleepy
rolling eyes 8-| rolling eyes
loser L-) loser
sick :-& sick
don't tell anyone :-$ don't tell anyone
no talking [-( no talking
clown :O) clown
silly 8-} silly
party <:-P party
drooling =P~ drooling
thinking :-? thinking
d'oh #-o d'oh
applause =D> applause
nail biting :-SS nail biting
hypnotized @-) hypnotized
liar :^o liar
waiting :-w waiting
sigh :-< sigh
phbbbbt >:P phbbbbt
cowboy <):) cowboy
I don't want to see X_X I don't want to see
hurry up! :!! hurry up!
rock on! \m/ rock on!
thumbs down :-q thumbs down
thumbs up :-bd thumbs up
it wasn't me ^#(^ it wasn't me
pirate* :ar! pirate*

Hidden Emoticons

puppy dog eyes :o3 puppy dog eyes
I don't know :-?? I don't know
not listening %-( not listening
pig :@) pig
cow 3:-O cow
monkey :(|) monkey
chicken ~:> chicken
rose @};- rose
good luck %%- good luck
flag **== flag
pumpkin (~~) pumpkin
coffee ~O) coffee
idea *-:) idea
skull 8-X skull
bug =:) bug
alien >-) alien
frustrated :-L frustrated
praying [-O< praying
money eyes $-) money eyes
whistling :-" whistling
feeling beat up b-( feeling beat up
peace sign :)>- peace sign
shame on you [-X shame on you
dancing \:D/ dancing
bring it on >:/ bring it on
hee hee ;)) hee hee
chatterbox :-@ chatterbox
not worthy ^:)^ not worthy
oh go on :-j oh go on
star (*) star
hiro o-> hiro
billy o=> billy
april o-+ april
yin yang (%) yin yang
bee :bz bee
transformer* [..] transformer*

Avatare yahoo:


  • Nu dati buzz va vad si va raspund din cand in cand
  • Nu-mi merge statusul!
  • Fumatul dăunează grav sănătăţii. Alcoolul aşa şi-aşa
  • Nu fura ... guvernul uraste competitia!
  • Daca ma cobor la mintea ta dau de petrol!
  • Decat prieteni imaginari, mai bine dubla personalitate
  • Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, arata-i planul tau de afaceri
  • Prestez servicii
  • Plecat sa fac planuri
  • If you ever dream of beating me, you'd better wake up and apologise
  • Nu ma deranjati de la mancare ca musc
  • I'm very very very happy! Nu deranjati fericirea!
  • Gâdil o muscă
  • Pledoaria mea s-a prostituat.
  • Te astept...
  • I will face my fears
  • Aaa... uf... uf.. nu ma deranjati.. in 2 sec ating orgasmul
  • Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza
  • If I weren't so BUSY I'd date myself
  • Kiss me i'm DRUNK
  • I don't need therapy, i need money
  • Sa na-i incredere in femei si-n franele de dacie
  • Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima
  • ..care sunteti offline dati-mi un BUZZ
  • Sunt multe cai de arata k esti prost, dar nu le poti ocoli pe toate
  • Pierdut chef de invatat. Il declar nul.
  • Add request pending
  • eu sunt de acolo de unde nici nu gadesti unde soarele rasare doar daca-l platesti
  • Need a giant ( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅ ) to mend a broken heart
  • Si daca viata'i cruda... o pun pe gratar
  • In acest moment 8 700 de oameni se gandesc la sex, 5 400 au facut-o deja, 3 200 urmeaza sa o faca, numai unu sta si se holbeaza la statusuri
  • ... Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi??TRAGE si IMPINGE ...
  • Unde'i Unu nu'i putere la Butoiu Plin Cu bere .., Unde's Doi puterea creste si butoiu se goleste..
  • dnd mi'e rau nu mai pot cad jos din picioare mor ... aoleo ma ia cu lesin
    deseara dau party la mine acasa cine vine?? :)
  • A sosit sfarsitul LUMII?? Nu te panica! Vino in Romania!!! Suntem cu 50 de ani in urma!!!!
  • Ce poti face azi nu lasa pe maine, lasa pe poimaine ca poate nu o sa mai fie nevoie.
  • Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta: Eu si Restul ...
  • La multi ani celor cu nume de buruieni
  • mare e gardina lui Dumnezeu cu portile deschise si prostii sar gardu
  • Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult..Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult
  • Fara BUZZ ca-mi deranjezi neuronii.. Nu deranja daca te simti cu musca pe caciula
  • Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura.
  • Cum iti asterni, cum vine altul si se culca in locul tau
  • De profesie gigolo - caut loc de munca
  • The voices in my head are speaking .. can`t understand SHIT it`s SPANISH!
  • Da`mi un motiv bun si posibilitatile sunt infinite!
  • As vrea sa fie ceva intre noi? dar mai mult in tine!
  • Oglinzile nu pot vorbi. Dar ce noroc pe mine ca nu rad :D
  • Hello, welcome to my away message, how may I ignore you today??
  • Oricine are dreptul sa fie prost,dar unii abuzeaza de acest privilegiu!
  • Hell was full, so I?m back!
  • spersanutiiamulttimpsacitestistatusulasta
  • Enervez?? in rate lunare!
  • O femeie trebuie sa faca 70 de lucruri: 69 si cartofi prajiti !
  • Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii?
  • Caut cu lumanarea? gasesc aproape orice !
  • N-am nici o problema cu alcoolul ?! beau, ma imbat, cad pe jos? nici-o problema !
  • Daca femeia ar fi buna la ceva, si Dumnezeu ar avea una?
  • Cine vrea plictiseala???. o dau pe gratis !
  • Tanar , chipes , cu bani multi , masina scumpa caut status?
  • Sunt perfect sanatos? mi'au spus vocile !
  • Cu coasa printre vecini?
  • Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???
  • Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort :( si nici eu nu ma simt prea bine?
  • There are two rules for success in life: 1. don't tell people everything you know!
  • Sunt cel mai fericit om,dar nu o spun,e prea dur pt ceilalţi
  • Cine se trezeste de dimineata.. casca toata ziua
  • New Status Message.. Daca mi-ar suge Dracula sangele s-ar imbata
  • Barca pe valuri pluteste ushor, mi-a intrat apa-n calculator
  • Ajutor!!!Sa ma ajute cineva!!!Stie careva cum se imblanzeste mousu??Nebunu imi mananca tastatura!!Help!! chiar am probleme cu el
  • Ultimul care m-a deranjat, e inca dat disparut
  • Cand vezi ca ai aceeasi parere cu majoritatea e bine sa mai reflectezi o data
  • Curiozitatea ii impinge pe unii sa descopere America si pe altii sa asculte la usa
  • If I don't go crazy.. I lose my mind
  • Sunt mai mult decat Stepped Out.. sunt si Busy ca I'm on the Phone si chiar nu stiu cand I'm going to Be Right Back!
  • Va iubesc cu toata ura
  • Enervez?? in rate lunare
  • Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat
  • Momentan.. am toate calitatile pentru a nu fi bagat in seama
  • Plssss!!heeelllp!!.. cazut in contemplare
  • Please wait!!!Loading..
  • Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : DND
  • Esti la fel de bine venit ca si telefonul care suna in timpul sexului ;)
  • Bat covoare cu ochiul mintii !
  • Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura..
  • Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
  • Un pic mai intzepator..
  • Hey sexy, drink Pepsy ?
  • Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul..
  • Sunt firbinte si mi`e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
  • 1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie..
  • Bate si ti se va deschide.. proces penal
  • evita mahmureala/ ramai beat
  • vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia
  • Dragostea se naste din priviri,creste pe buze si moare in lacrimi !
  • Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus.. te-asi iubi!!
  • Dragostea este singurul joc care se joaca in 2 si ambii casiga..
  • Ai Bani !?.. Hai la bere.. N-ai bani !?.. Dute vere !
  • O gaina avea 2 picioare in special stangu' !
  • Se tin fetele de mine parca'si fii actor din filme!
  • Bate si ti se v-a deschide.. proces penal !
  • Inteligenta ma urmareste.. dar eu sunt mai rapida
  • Nu sunt complet inutila.. cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
  • te superi daca te plagiez? sau trebuie sa cer dreptul de autor
  • E tare si cand unul apare ONLINE dar isi seteaza la status mesajul "invisible to everyone"
  • invisible. only stupid people can see me
  • Nu`mi da'ti sfaturi stiu sa gresesc si singura (kant)
  • Ascult muzica de la vecinu
  • Nu va ingramaditi
  • Dumnezeu a zis "Sa fie lumina".Electrica a zis "Teapa fraiere"
  • M-am gandit la status'ul asta toata ziua
  • Sunt departe,foarte departe,in camera alaturata
  • Du-te tare,vino lent,pentru mine n-ai talent
  • 1,2,3,4.. Moama.. Cati prosti imi citesc statusul
  • Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheatza pe soare inseamna ca te va iubi mai mult ca mine
  • Daca ma urasti trage in mine cu arcul,dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu
  • Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de dorul tau TE IUBESC
  • Acum m-am trezit,pa,ma culc
  • Don't disturb unless... you are an sweet chocolate icecream
  • Mi-am luat televizor color,are carcasa rosie
  • Stiu ca nu stiu nimic,deci stiu ceva
  • PLM - Plecat la magazin
  • STF - Sa-ti traiasca familia
  • FMM - Frate mersi mult
  • Ceea ce se afla in stanga acestui status este barbatul ideal
  • Am un cap perfect patrat
  • Sunt usor de agatat si cad repede la pat
  • Mi-am luat de curand MBW X5 si l-am tunat pana l-am facut Aro
  • Traim intr-o lume in care Pizza ajunge mai repede acasa decat Politia
  • Calare pe situatie
  • Aud culori
  • Vrei internet de 555 de ori mai rapid ? N-avem
  • Wiew my webcam 3$ 1 minut
  • Buffering ... 39 %
  • 404 Eror
  • Vad voci
  • Este bine sa lasi bautura,insa este rau sa uiti unde ai lasat-o
  • Schimb Audi A4 cu caiet acelasi model,rog seriozitate
  • Foaie verde de bihor,nu da mass ca ai ignor
  • Te-ai apucat de karate,de frica sa nu te bata Dumnezeu
  • Fac baie,a mai trecut 3 luni
  • Nu-s acasa,cauta-ma in porumb
  • Am luat-o razna,promit sa o dau inapoi
  • M-as duce sa ma intorc
  • Posta Roamana a scos timbrele cu DINAMO ca romanii nu stiau pe ce parte sa scuipe
  • Nu beti apa,pestii fac sex in ea
  • Tanar si nelinistit,caut lemne pentru soba
  • Opriti planeta,vreau sa cobor
  • Mai available ca oricand
  • Please wait ...
  • Ce statusuri aveti fratilor ! Sunteti filozofi pe bune
  • Foaie verde castravete,am dat head-shot prin perete
  • Bine-o zis...cine-o zis...cand o zis...ce-o zis
  • Daca-o freci cu bucurie,imposibil sa nu-nvie
  • Vand periuta de dinti,aproape noua
  • Viitorul suna bine,pacat ca nu raspunde nimeni
  • Imi infig cuie in plamani
  • utilizatorul mesingerului nu este momentan disponibil te rugam sa lasi un mesaj dupa buzzul dat de dumneavoastra..
  • nimeni nu ti se pare perfect pana nu te indragostesti
  • Error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at messenger@yahoo.com
  • "If you ever dream of beating me,you'd better wake up and apologise"(Muhamad Ali)..
  • Muzica e refugiul sufletelor pe care le-a ranit fericirea
  • Mai am 3 zile si mor
  • If you see me, don't touch me,
    If you touch me, don't kiss me,
    If you kiss me, don't fuck me,
    If you fuck me, don't stop
  • care imi sorteaza si mie mailurile ? sa le citesc doar pe alea importante. ****_***@yahoo.com, parola : yamyiugi
  • chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit
  • cei care incearca sa isi inece necazurile in bautura uita un lucru: necazurile stiu sa inoate
  • View my webcam www.animateclay.com/videos/uglygirl.jpg
  • Nu stiu ce ma faceam fara ajutorul unora.. probabil arheolog..
  • World hold on.. I'm tired
  • piua !
  • doamne ocroteste-i pe romani
  • Stiu ca sunt prost.. dar cand ma uit in jur imi revin
  • Traieste-ti viata ca si cum ar fi primul fum din ultima tigara
  • contactati-ma doar daca veniti la birou in locul meu
  • Atentie WebCam!!
  • nu ma deranjati ca sunt doar un mess mic si zbarcit
  • Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti
  • De platit netul care n-a facut-o
  • Sunt obisnuit.. si ieri mi-am pierdut timpul pe aici..
  • x35 D33U I'TOH 05 W,I 35V37d 3W d73H Can you cracca the code?>:) Va dau un indiciu-cititi-la "rasturnat"
  • what's wrong with your messenger??? i'm not online!!!
  • Nu te intoarce.. Sunt in spatele tau!
  • Gherghina, iubire a vietii mele, dorinta a scremelii mele sentimentale, Saprosan al diareei pe care o numesc iubire..
  • Idle for 2 months, 15 days, 11 hours and 34 minutes
  • Hai sa dam mana cu mana............ sa facem mai multe maini!
  • N-am status
  • Ma-nvart pe-aici.. fac cercuri
  • Mamelor din lumea-ntreaga/Eu va dau un singur sfat/Nu lasati copii pe strada/Din cauza unui barbat/Caci copilul fara mama /E ca copacul fara flori/Azi se naste maine moare/Si rade lumea de el. Aveti 5 mii de lei?
  • Am plecat la piata cu Mihai , George , Cristi , Adi... Puiu sa stii ca te iubesc si nu o sa te insel toata viata
  • Nicolae Guta feat. Marylin Manson - Of viata mea
  • Opinia mea nu conteaza.. asa ca nu mi-o bag
  • Dati un beep daca nu vreti mare lucru..doar sa ma salutati,2 beepuri daca poate vreti ceva, 3 beepuri daca chiar vreti ceva,4 beepuri daca intradevar vreti ceva, 5 beepuri daca sunteti absolut siguri ca vreti ceva, 6 beepuri si mi se termina bateria, ca dorm ca porcu si nu aud telefonul.Muhahaha
  • trezit prematur - ocoliti-ma
  • aviable but not 4u
  • maine plec in Spania
  • Status ! "Ce faci mah ?.. Imi citesti mie statusu ?.. Alta treaba nu ai ?.. hai g0 g0 g0 ..!!"
  • nu stiu ce sa-ti fac, sa te musc, sa te sug, sa te ling de sus pana jos sau sa te impart cu prietenii.. inghetata Delta..
  • sunt aici pentru persoanele importante, pentru cei care au ceva important de zis si pentru cei care vor sa ma enerveze. (ca multa lume vrea sa ma enerveze)
  • daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !
  • Asteapta-ma 2 sec. k ma intorc in 2 minute
  • Nu sunt.. .Cautati-ma pe google!!!
  • Mi-am indeplinit visul: am devenit persoana fizica desemnata sa conduca efectiv si permanent activitatea de transport rutier de marfa si persoane!
  • Baiat cu masina caut fata cu benzina
  • Un siret se uita in oglinda si zambea pe sub mustati: MAMAA CE SIRET SUNT !!!
  • scriu la info (ca o am pe profa mea de info in lista)
  • Membru al asociatiei nationale "darma-s-ar scolile"
  • Nothing to see here! Please move on, citizen!
  • vand organe sa imi cumpar calculator
  • daca dragoste nu e... atunci facem
  • don't disturb unless I love you
  • Dragostea eterna dureaza 3 luni
  • Nu te baga in lumea drogurilor... suntem si asa destul de multi
  • A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta
  • Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca.. sa isi dezvolte ambele calitati
  • Pestele care lupta impotriva curentului... moare electrocutat
  • Eu nu sufar de nebunie.. ma bucur de ea in fiecare minut
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni... dar de ce sa risti?
  • Alcoolul omoara incet incet... nu conteaza, nu ma grabesc
  • Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi... trage si impinge
  • De ce sa bei si sa conduci... cand poti sa fumezi si sa zbori?
  • Insert SIM
  • I was born intelligent but school destroyed me
  • si ciocolata invelea staniolul in marmota.. sau.. ciocolata invelea marmota in staniol.. sau.. staniolul invelea marmota in ciocolata.. sau.. staniolul invelea ciocolata in marmota.. sau.. marmota invelea staniolul in ciocolata... sau.. marmota.. hai lasa
  • Ma joc cu o grenada.. psst.. mi-a cazut cuiul pe jos..
  • Pauzele lungi si dese.. cheia marilor succese!
  • Du-te lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!
  • Ma tot uit la prezentari de moda dar niciodata nu vad pe strada asa ceva..
  • Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru..
  • Foaie verde magheran/M-a facut mama spartan!
  • Foaie verde de bujor/Dai un buzz,ai un ignor
  • Grea e viata si pustie.. cand te Kaci si n-ai hartie..
  • wow ... nu-mi vine sa cred!!.. ai reusit sa'mi citesti statusu..!!
  • A fost odata o curva. acum sunt toate
  • A fost odata un milog plictisit de viata ce citea statusuri..Te simti?
  • Tanar si nelinistit caut lemne pentru foc
  • As renunta la mancatul de ciocolata, dar eu nu sunt un las ca sa renunt asa usor.
  • Azi sunt darnic, va las sa-mi suget p*la
  • Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
  • Elodia, daca intri da-mi un buzz sau doua, OK?
  • Cine isi taie venele?.. sa ii dau o lama orbit
  • Invisible to Everyone cu iconita aia gri in stanga.
  • N-am bani de status, i-am cheltuit pe avatar.
  • A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.


  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu